058-432-2117 info@team.do
  English

בארגונים המודרניים תקשורת היא שם המשחק. עבודה כצוות מסונכרן ויעיל, שמשתף מידע ומקבל החלטות מתוך שקיפות, מביאה להשגת המטרות והיעדים הן כצוות והן כארגון.

כל ארגון כיום שואף להתייעל ולמצות בצורה מקסימלית את משאבי הארגון. מחקרים מראים שניהול פרויקט בשילוב מערכת לניהול פרויקטים מאפשרת ייעול ושיפור משמעותי בתהליכים, השגת היעדים והקטנת העלויות. מצבים של חוסר תאום וסנכרון בין המנהל והעובדים באים לידי ביטוי בחוסר יעילות, אי עמידה בלוחות זמנים ועיכובים בהשלמת הפרויקט.

היעילות הארגונית קשורה קשר הדוק לשיתופיות ולבהירות שקיימת בנוגע למשימותיו של כל עובד, לוחות הזמנים לביצוע של כל משימה והבנת חלקו במערכת בכלל ובפרויקט בפרט. ישנן מספר מערכות לניהול פרויקטים שנותנות מענה ליצירת שיתופיות וסנכרון בין הצוותים בפרויקט כמו גם ריכוז מידע והצגתו באופן ויזואלי באופנים שונים. אסקור כאן שתי מערכות שנותנות מענה לשיתופיות ,סנכרון ושיתוף פעולה בצוות.

המערכת הראשונה שאסקור היא QM7,זוהי מערכת שיתופית שמאפשרת שליטה, בקרה, ניהול משימות ברמת הפרט והארגון וניתוח תמונת המצב בצורה נוחה וויזואלית . המערכת משלבת מידע שמגיע ממקורות שונים, מרכזת את המידע בדיונים, שולחת למשימות ומשתפת בהחלטות שהתקבלו. השילוב של כל הפרמטרים יוצר תהליך יעיל ושיתופי ומגדיל את שיתוף הפעולה בין העובדים ובין הצוותים השונים. ה- QM7 זו מערכת נשענת על סביבת העבודה של אאוטלוק, ומאפשרת פיקוח, שליטה ובקרה על יעדים קרובים ורחוקים.

המערכת השנייה היא Team Do,זוהי גם מערכת שיתופית שיוצרת חיבור בין אנשים, פרויקטים ומשימות. המערכת מאפשרת שליטה מרמת הכלל ועד הפרט, האצלת סמכויות ותחומי אחריות, הגדרת סדרי עדיפויות, שליטה ופיקוח על ניהול תהליכים, ארגון  ושיתוף מידע. השימוש במערכת יוצר שקיפות , כולם יודעים מי עושה מה והאם ביצע את המשימה. אפשרות התיעוד של כל שלבי המשימה, מעקב אחרי ההתקדמות וסיכומי הדיונים מאפשר שליטה וניתוח מצב הפרויקט בזמן אמת.  גם במערכת ה Team Do יש אפשרות להציג באופן ויזואלי סטטוסים, לוחות זמנים, גרפים, חיתוכים, סיכומים ודיונים. באפליקציה של Team Do, אין צורך בהתקנה או בשרת, המערכת עובדת במחשב האישי וגם באפליקציות אנדרואיד ואייפון , בסנכרון עם גוגל ואאוטלוק, כך שהיא נגישה מכל מקום בעולם.

מערכות כדוגמת Team Do ו QM7 מאפשרות ריכוז המידע, מעקב שוטף, בקרה ושליטה. השימוש בהן במהלך הפרויקט יוצר סנכרון בין העובדים ושיתוף פעולה בצוות פרמטרים שמשליכים על הצלחת הפרויקט כולו.