כיצד אסטרטגיה עסקית יכולה להשפיע על ניהול פרויקטים

החיבור בין אסטרטגיה עסקית לניהול פרויקטים לא מתקיים בכל שולחני הישיבות,אך שילוב בין השניים טומן בחובו יתרונות רבים ומשפר את ביצועי העסק.

המנהליםבעסק מתמודדים עם התמונה הגדולה – הם מתכננים חודשים ושנים קדימה, בעוד מנהלי הפרויקטים מתמודדים עם כאן ועכשיו. יכול להיות שההנהלה הבכירה של העסק שלכם אינה מעורבת בתפעול השוטף, אבל שילוב של קובעי האסטרטגיה בחברה בתהליך העבודה וההיפך יכול לתרום בצורה משמעותית להצלחה ארגונית. כהשוואה, ניתן להשתמש בדוגמה פשוטה של בניית בניין – אדריכלים ומהנדסים מתכננים דרישות עיצוב ובנייה לפרויקט שיכול להימשך שנים, בעוד הצוותים שנמצאים תחת פיקוח מנהלי הפרויקטים בונים את חלקי המבנה הפיזי מדי יום ביומו. שתי הקבוצות צריכות להיות בקשר ולשתף פעולה במהלך הפרויקט כדי להבטיח עמידה בדרישות העיצוב והרגולציה ומילוי הצרכים הנגזרים לאחר השלמתו. למה שתטפלו בעסק שלכם אחרת?

מוודאים שלכל דבר יש מקום משלו

ברוב המקרים, החלטות של הדרגים הגבוהים בחברה מתקבלות בדלתיים סגורות. מנהלים רבים מאמינים שעובדים בדרגים הנמוכים צריכים להיות מעודכנים רק אם זה “מידע שהם צריכים לדעת” (need to know basis).יחד עם זאת, התנהלות כזאת בין מנהלים ועובדים יכולה לפגוע במורל ואף ביעילות. כשהאנשים שבאמת עושים את העבודה לא יודעים לאן האסטרטגיה תיקח אותם בסופו של דבר, יכולות להיווצר תקלות בדרך. לכן, כל היבט של אסטרטגית החברה, מהמטרות השבועיות ועד למטרות השנתיות צריך להיחשב כ-“מידע שצריך לדעת”.

כשאתם מגדירים יעדים רבעוניים ושנתיים, חשוב לוודא שגם הדרגים הנמוכים של החברה מכירים את התכנית. נתיב התקדמות ברור יוצר פרספקטיבה של הפרויקט ומאפשר לכולם לעבוד ביעילות כשהמטרות מוגדרות בצורה ברורה. בסופו של דבר, חשוב לוודא שכל עובד יודע ומרגיש שיש לו תפקיד חיוני בהצלחת החברה, בגלל שזאת האמת, גם אם המנהלים לא מוכנים להודות בכך.

תפקידה של התכנה לניהול פרויקטים

אם המטרה המוצהרת של החברה שלכם היא להרוויח 1,000,000$ לפני סוף שנת הכספים, לחברה יש כעת יעד באופק. נהדר. אז איך חברה יכולה לעמוד ביעדים שלה? נניח שאתם מציעים תוכנה כספק שירות – סביר להניח שתרצו לפתוח פרויקטים כדי לעדכן יכולות בפלטפורמה, להשיק קמפיין שיווקי חדש ולשפר את היכולות של צוות המכירות.

תוכנה מתאימה לניהול פרויקטים תאפשר לכם ליצור, לנהל מעקב ולייעל את כל האלמנטים האלה בזמן אמת. תוכלו לוודא שכל פרויקט יעמוד ביעדים המוגדרים וימלא את תפקידו בהשגת מטרות החברה. בנוסף, תהליך העבודה מתייעל בצורה אופטימלית ללא בזבוז מאמצים, הדיאלוג בין העובדים למחלקות נשאר פתוח 24/7, וניתן להעביר עדכונים בזמן אמת עד לרמת הדרג הביצועי.

בעזרת תכנה לניהול משימות, ניתן לצמצם סיכונים לתקלות לאורך שרשרת הפיקוד, ולהבטיח שהתפקידים והמטרות מוגדרים בצורה ברורה לכולם. הטמעה של תוכנה לניהול פרויקטים היא הדרך הקלה ביותר לשמירה על הקשר החשוב בין ההנהלה, מנהלי הפרויקטים, ועובדי המחלקות השונות, וליצירת דינמיקת עבודה בריאה ואפקטיבית.

Privacy Preference Center

Necessary

This site uses cookies. By continuing to browse the site you agree to our use of cookies and Privacy Policy

Advertising

Analytics

Other