השוואה בין תוכנות לניהול פרויקטים

תוכנות לניהול פרויקטים ומשימות, נועדו לסייע למנהלים ולעובדים הפועלים במסגרת פרויקטים, לבצע אותם בצורה הכי יעילה, מקצועית, חסכונית, תוך עמידה בלוח זמנים, בתקציב, בדרישות הלקוח, בתיקונים ושיפורים, ביעדים ועוד.

תוכנות לניהול פרויקטים מצליחות לגרום לשיתוף פעולה יותר פורה ומועיל, בין כל הגורמים בפרויקט כמו גם מזעור טעויות אנוש ומניעת בזבוז זמן ומשאבים.

יש היום בשוק מגוון גדול של תוכנות לניהול פרויקטים, ואם אתם זקוקים לתוכנה כזו, חשוב לבדוק מהי התוכנה שהכי מתאימה לסוג הפרויקטים והמשימות שלכם, כמו גם לארגון או לחברה בה אתם עובדים ולשיטות ולמשימות הפרויקט הספציפי שלכם.

הטמעת התוכנה כרוכה כמובן, מחייבת היענות והסכמה מצד המנהלים ועובדי הארגון.

חשוב לציין כי תוכנה לניהול פרויקטים נועדה לייעל את העבודה, לפשט תהליכים, לשמור על לוחות זמנים הנקבעים מראש, לעדכן בקלות את הלקוח הסופי בנוגע לקצב התקדמות הפרויקט. בנוסף, היא מסייעת לחברי הצוות לפעול כיחידה מגובשת, תוך הקניית מתודות ושיטות עבודה ברורות, המשפרות את התפקוד, גם במצבי לחץ כאשר עובדים בכמה פרויקטים במקביל.

תוכנות לניהול פרויקטים נועדו בראש ובראשונה לייעל ולשפר את התקשורת בין חברי הקבוצה הפועלים יחדיו בפרויקט מסוים, לשפר את התקשורת עם הלקוח הסופי על מנת לעדכן אותו במידע ונתונים רלוונטיים, לגבי קצב התקדמות הפרויקט, לשמוע את חוות דעתו ולפעול בהתאם לדרישות השונות שלו.

מאחר וכאמור יש בשוק תוכנות רבות לניהול פרויקטים,  אנו מביאים בפניכם סקירה קצרה אודות תוכנות ואפליקציות הנחשבות למובילות בתחום.

Wrike הוא יישום תוכנה קל וידידותי אך רב עוצמה. היישום פועל באופן מקוון ומאפשר לתכנן פרויקטים ולבצע אותם ביעילות ובנוחות מרבית. לאחר התקנת היישום ניתן להזמין את אנשי הצוות האמורים  לעבוד יחד בפרויקט מסוים, וגם את הלקוחות, כדי שיוכלו להיות מעורבים כל שלב בפרויקט, לבחון את ההתקדמות שלו, להביע את דעתם ולבצע תיקונים ושיפורים נדרשים בהתאם למשוב הלקוח.

בעזרת יישום Wrike ניתן להיעזר בכלים עסקיים נוספים, כמו גיליונות אלקטרוניים של אקסל, יישומים שונים מבית גוגל, דרופבוקס ועוד. בנוסף, אפשר להפוך את תיבות הדואר האלקטרוני למתקדמות יותר, זאת בהפיכתן למשימות בלחיצת כפתור.

יישום Wrike  חינמי ל-5 משתתפים ראשונים, ובעלות של 49$ לחודש עבור ניהול מקצועי של פרויקטים מורכבים.

תוכנת ניהול פרויקטים של חברת הסטארט-אפ הישראלי  .Dapulse תוכנה זו מהווה פלטפורמה לתקשורת ישירה ואפקטיבית בין השותפים לפרויקט, ללא תלות במיקומם הגיאוגרפי. היישום Dapulse הוא מערכת לניהול פרויקטים ותקשורת, המתאים לארגונים בכל סדר גודל.

תוכנה זו מאפשרת תקשורת נכונה ויעילה בין חברי הצוות של הפרויקט, מה שתורם להתנהלות היעילה והחסכונית, וגם לעמידה בלוחות הזמנים שנקבעו, תוך תיאום בין כל הגורמים השותפים למשימות השונות במשך כל הפרויקט. היא מאפשרת הצגת הפרויקטים לא רק בצורת נתונים, אלא גם ויזואלית וחזותית, והופכת את התהליך לפשוט, ברור ומרתק.

תוכנת Dapulse היא ורסטילית ומתאימה לסביבות עבודה בארגונים קטנים, בינוניים וגדולים. היא תורמת לניהול פרויקטים נכון, גם בעסק של שני עובדים, ועד לניהול פרויקטים בחברות גדולות ובתאגידי ענק בארץ ובעולם.

התוכנה TEAM DO הינה יישום ידידותי ונוח לשימוש שמשמש פתרון לארגון וניהול משימות ופרויקטים ברמה הארגונית. היישום משמש הן למעקב שוטף אחר ביצוע משימות והן להערכת התקדמות.
היישום מספק מטריית שליטה ברמה הכלל ארגונית הן ברמה המערכתית והן ברמת הפרט: ניהול עובדים ותחומי אחריות, תאריכי יעד, סדרי עדיפויות, תזכורות למייל ולנייד,חיבור בין משימות לפרויקטים ולאנשים רלוונטים לכל משימה. ניתן לסנכרן את היישום עם גוגל ואאוטלוק.
לשירות ניתן להתחבר מכל מקום ללא התקנה, תוך אבטחה מלאה. הטמעת היישום פשוטה וחווית המשתמש קלה ויעילה. קיימת תמיכה טלפונית או במייל 7 ימים בשבוע ואפשרות למפגש אישי והטמעה בארגון. המערכת עובדת במחשב האישי וגם באפליקציות אנדרואיד ואייפון עם תמיכה מלאה בעברית.
היישום ניתן חינם לתקופת ניסיון של חודש ואחריו בעלות של 9$-7$ לחודש בעלות שנתית.
כיום היישום בשימוש אצל מעל 13,500 חברות וארגונים משתמשים (ביניהם ארקיע, BBB ופתחון לב).


Trello הינה תוכנה יעילה ופופולרית לשיתוף משימות ולניהול פרויקטים, התוכנה מבוקשת בעיקר בקרב חברות היי-טק וסטארט-אפ בארץ ובעולם. כדאי לדעת כי השימוש ביישום Trello הוא חינמי לחלוטין, עם אפשרות לרכוש חבילת זהב מתקדמת בעלות של 45$ לשנה, החבילה כוללת אפשרות לשיתוף קבצים גדולים ומעניקה כלי ניהול נוספים ומשופרים.

היישום Trello שונה מתוכנות אחרות של ניהול פרויקטים. המידע מוצג בעיקר באופן חזותי ומאפשר לחברי הצוות השותפים לפרויקט, לפעול יחד להשגת המטרות והיעדים של הפרויקט, תוך מעקב ובקרה משותפים אחר השלבים בפרויקט, התקציב, המשימות העתידיות, לוח הזמנים ועוד.

 

היישום Basecamp נחשב לאחד הוותיקים בתחום האפליקציות והתוכנות לניהול פרויקטים. הוא בולט בכך שהוא מציע מגוון עצום של יישומים חיצוניים שמרחיבה את חבילת השירות הבסיסית, והופכת את תוכנה לכלי משופר ורב עוצמה.

הממשק של   Basecamp הוא פשוט וידידותי למשתמש, נוח לעבודה מול שאר אנשי הצוות בפרויקט. כך ניתן לשמור על קשר רציף ויעיל עם חברי הצוות והלקוח, לנהל שיחות בתוך היישום, לעבוד על כמה קבצי פרויקטים במקביל, להכין רשימות To do list, לשתף מסמכים בלחיצת כפתור ולקבוע זמנים לשיחות עבודה, ביצוע משימות, תיאום פגישות ועוד..

הפלטפורמה של Basecamp פועלת באופן מקוון ברשת האינטרנט, וישנם שלל יישומים ייעודיים המותאמים למובייל, כך יכולים חברי הצוות להשתמש במערכת גם כאשר הם נמצאים מחוץ למקום העבודה.

מחיר חבילה בסיסית מתחיל ב-20$ לחודש.

זהו יישום הנחשב לאחד הנוחים ביותר לניהול פרויקטים, הוא מאפשר לעקוב אחרי ביצוע משימות של כל אחד מחברי הצוות. קל לנהל באמצעות Asana פרויקטים שונים מרובי משימות, תוך עדכון הדדי בתוכנה ובאופן אוטומטי במייל, והוא מאפשר גם עדכון דרך אפליקציה במובייל.

השימוש ביישום Asana חופשי וחינמי עד ל- 15 איש, מעבר לכך יש לרכוש חבילת שירות.

Jira הוא כלי יעיל לניהול פרויקטים ומשימות, באמצעות היישום ניתן לשלוט על שלבי הביצוע של הפרויקט לכל אורך הדרך, לעקוב ביעילות ובנוחות אחרי ביצוע משימות ותהליכי העבודה השונים, לשתף מידע חשוב ורלוונטי ולשפר את התקשורת בין חברי הצוות.

ראוי לציין כי התוכנה לניהול פרויקטים של Jira מיועדת בעיקר לצוותי פיתוח בחברות הייטק ותוכנה. באמצעות היישום ניתן להעלות ולשתף נושאים רלוונטיים לצוות פיתוח כמו מציאת באגים וכדומה. היישום Jira תוכנן מראש לעבודה בסביבה ארגונית, תוך התאמת לוחות שונים בצורה גמישה ונוחה ובהתאם לצורת העבודה בחברות פיתוח תוכנה. היישום מאפשר לעקוב אחרי התקדמות הצוותים השונים, לנצל טוב יותר את המשאבים העומדים לרשות החברה ולייעל את העבודה והתקשורת בין הצוותים השונים ועוד.

עלות השימוש ב-Jira מתחילה ב-10$ לחודש לחברות או לצוותים של 10 עובדים.

Teamwork נחשבת לתוכנה מתקדמת ויעילה בתחום של ניהול פרויקטים, והיא אחד הכלים המקוונים הפופולריים ביותר בקרב אנשי הייטק וחברות צעירות. התוכנה מציעה קונספט נוח ופתרון מקוון יעיל ואיכותי לניהול פרויקטים וביצוע משימות, ובעיקר לניהול צוות לפרויקט מסוים, לרבות מנהלי הארגון, עובדים, ספקים ולקוחות.

באמצעות Teamwork קל להציג את המידע הנדרש באופן חזותי, על מנת לעקוב אחרי השלמת הפרויקט וקצב ההתקדמות שלו. אפשר לנהל גם יומן עם לוח זמנים ייעודי להשלמת הפרויקט, לנהל דוחות ניהוליים שונים ולשלוח אותם לגורמים הרלוונטיים לפרויקט וגם לנהל ולאחסן במקום אחד את כל המידע והקבצים הנדרשים לביצוע הפרויקט.

היישום של Teamwork תומך ביישומים אחרים לניהול קבצים כמו גוגל דרייב ודרופבוקס, עם יישומי ותוכנות הנהלת חשובות של צד שלישי ועם שלל יישומים חיצוניים נוספים.

עלות השימוש בתוכנה מתחילה ב-12$ לחודש ללא מגבלת משתמשים.

לסיכום, יש היום בשוק מגוון רחב של תוכנות טובות לניהול פרויקטים, אך חשוב לבחור בזו שמתאימה לפרויקט לכם מבחינת יעדים, תהליך, משימות, היקף הפרויקט, מספר אנשי הצוות ועוד.

תוכנת ניהול פרויקטים שמתאימה לכם, עשויה לתרום רבות לחיסכון ויעילות של כל פרויקט, כמו גם עמידה בזמנים ובדרישות כל לקוח.

יש כמובן הבדלים בעלויות של כל תוכנה, אך לא זה מה שצריך להנחות אתכם אלא התאמה אופטימלית של התוכנה לסוג ואפיון הפרויקטים שלכם.

 

Privacy Preference Center

Necessary

This site uses cookies. By continuing to browse the site you agree to our use of cookies and Privacy Policy

Advertising

Analytics

Other