טיפים לבחירת תוכנת ניהול פרויקטים

כיצד תבחר את תוכנת ניהול הפרויקטים המתאימה ביותר עבורך? הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור נכון.

תוכנה בטוחה

גם אם הפרויקט שלך אינו עוסק במידע רגיש, תרצה לוודא שכל הנתונים והמידע מוגנים מפני פריצות וגניבה. לא תמיד מנהל הפרויקט נותן את דעתו על נושא הבטיחות מראש, ורק כאשר בדיעבד נפרצת התוכנה, הוא מגלה שבחר בתוכנה לא בטוחה. עדיף למנוע תקלות מראש, ולוודא כי התוכנה מאובטחת ועמידה.

ממשק אינטואיטיבי

כאשר אתה עסוק בפרויקט חדש, אתה רוצה להשקיע את כל המרץ והאנרגיה בפרויקט עצמו, ולא לבזבז זמן על הסתגלות לתוכנה חדשה. לכן תוכנת ניהול טובה צריכה להיות בעלת ממשק אינטואיטיבי במיוחד, כך שהמעבר לעבודה בה יהיה חלק ולא יצריך שעות לימוד ותרגול.

גישה מרחוק

טכניקת הענן מאפשרת עבודת צוות מוצלחת, כאשר המידע נגיש וזמין לחברי הצוות בכל מקום שבו הם נמצאים. עדיף לבחור בתוכנת ניהול פרויקטים שמאפשרת עבודה בענן, על מנת להבטיח יעילות ועבודה פורייה גם כשהעובד נמצא בבית או בחו”ל.

שיתוף

תוכנת ניהול פרויקטים טובה מאפשרת עבודת צוות, כך שכל חברי הצוות יכולים לעבוד בו זמנית ולהיות מקושרים זה לזה. כך מתאפשר שיתוף פעולה פורה ומפרה, מתאפשרים דיונים, העלאת רעיונות וסיעורי מוחות. אל תוותר על תוכנה המאפשרת עבודת צוות מפרה.

התאמה אישית

תוכנת ניהול פרויקטים טובה מאפשרת לך להתאים את המערכת לצרכיך המדויקים. ככל שאפשרויות ההתאמה האישית גדולות יותר – כך התוכנה תהיה יעילה יותר עבורך.

לא יותר ממה שצריך

תוכנת ניהול טובה אינה צריכה להכיל אינספור אפשרויות וכלים. עליך להגדיר לאילו תכונות וכלי ניהול פרויקט תזדקק, ולרכוש את התוכנה המתאימה. אין תועלת באינספור כלים שאינך צריך, זה רק ייצור בלבול מיותר.

השתלבות במרחב האינטרנטי

על מנת שתוכל להעביר קבצים ולעבוד בהצלחה עם רשתות חברתיות ועם מנועי חיפוש, עליך למצוא את התוכנה שמשתלבת בקלות עם המדיה שאתה משתמש בה, בין אם מדובר בגוגל וב-GMAIL או במנועי חיפוש אחרים ובאופציות נוספות. בחירת תוכנה המשתלבת עם המדיה שאתה משתמש בה תקל את העבודה ותמנע סיבוכים מיותרים.

Privacy Preference Center

Necessary

This site uses cookies. By continuing to browse the site you agree to our use of cookies and Privacy Policy

Advertising

Analytics

Other