שיפור פרודוקטיביות בעזרת תזמון משימות יעיל

[et_pb_section admin_label=”section”]
[et_pb_row admin_label=”row”]
[et_pb_column type=”4_4″]
[et_pb_text admin_label=”Text”]
חשוב להבין שתזמון משימות יעיל ישפיע בצורה משמעותית על הפרודוקטיביות של העסק שלכם. דמיינו פס ייצור של מכוניות. הרי לא הייתם מרכיבים את הדלתות כלעוד אין לכם מסגרת שעליה תוכלו להתקין אותן, נכון? אז למה שהמשימות בעסק שלכם יתוזמנו לפני שהגדרתם את תהליך העבודה בצורה שתאפשר לכם לממש אבני דרך בסדר הנכון? תזמון משימות נכון יכול להוביל לייעול תהליך העבודה בפרויקטים שלכם.

גיבוש תהליך עבודה הוא הדרך היעילה ביותר לקבלת תוצאות בפועל בזמן קצר. תזמון משימות ע”י העובדים בהתאם להרגשתם או העדפתם האישית משפיע בצורה שלילית על הפרודוקטיביות: בשיטה הזו, תהליך העבודה שמעבר לשולחנו של העובד הספציפי יכול להיפגע בגלל עיכוב תהליך עבודה של עובד אחר, או  במקרה של ניהול לקוי – אף לעצור לגמרי מאמצים מחלקתיים שמוקדשים לפרויקט מסוים.

הטמעת מערכת שמקצה משימות לעובדים בדרך הגיונית ומדויקת תמנע עבודה מיותרת, תוודא מועדי סיום של משימות קטנות, ותבטיח שהמשימות הגדולות שתלויות בהן עומדותביעדיהן.

חקר מקרה מטעם הרווארד בנושא תזמון משימות

מחקרים מוכיחים שוב ושוב שאנחנו לא טובים כמו שאנחנו חושבים בכל הנוגע לבחירת הנתיב היעיל ביותר לסיום סדרת משימות. המחקר שערך רוברט ס.הוקמן (פרופסור לטכנולוגיה וניהול תפעול באוניברסיטת הרווארד) עם עמיתיו עוסק בדיוק בסוגיה זו. הנושא שעבורו בוצע תיעדוף משימות היה ניהול תור עבודה ביחס לאבחונים רדיולוגיים. המחקר כלל 2.4 מליון אבחונים רדיולוגיים מרופאים, כשכל הרופאים סברו שהנתיב שבו בחרו עד לאבחון הבעיה וניהול המשימות בדרך היו היעילים ביותר. הנתונים הציגו תמונה שונה. למעשה, הפרודוקטיביות ירדה בכ-13% או כ-2,500 שעות שנתיות, כלומר 3% מהרווח השנתי, כשהרופאים יכלו לתזמן משימות לפי בחירתם.

תוצאות חקר המקרה הנ”ל ממחישות בבירור שהעסק מרוויח כשהמשימות שלו מנוהלות בצורה יעילה, ושמה שנראה כאופן הפעולה הטוב ביותר עלול למעשה לייקר את העלויות העסקיות באופן ניכר בטווח הארוך.

הטיעון בעד שליטה על תזמון משימות       

הטמעת תכנת ניהול משימות אצל מנהלי פרויקטים יכולה להוביל לחיסכון משמעותי בטווח הארוך. מעבר על שרשורי מיילים אינסופיים, מידע חשוב שהולך לאיבוד בדרך, וסינון של עדכונים והערות QA ממקורות שונים עלול לפגוע בפרודוקטיביות בגלל בזבוז זמן יקר.

לכן, ריכוז של כל המידע החשוב הזה במקום אחד חיוני לשמירה על תהליך עבודה משומן ועל ביצועים מיטביים. אין שום סיבה להעמיס על העובדים ולתת להם עוד סיבה לדאגה. תנו לנתונים לדבר בעד עצמם, ולתזמן משימות בצורה אופטימלית בהתאם לצרכי העסק והלקוחות שלכם.

מעבר ליתרונות השליטה על תזמון המשימות, הפלטפורמות היעודיות תומכות גם בעיבוד בקשות פרויקטים, השקת פרויקטים, הקצאה ושימוש במשאבים, מעקב אחר משימות ומועדי הסיום שלהן, תיעדוף והגדרת תלות בין משימות, ושליטה על אנליטיקות בשילוב כלי דיווח חיוניים.
[/et_pb_text]
[/et_pb_column]
[/et_pb_row]
[/et_pb_section]

Privacy Preference Center

Necessary

This site uses cookies. By continuing to browse the site you agree to our use of cookies and Privacy Policy

Advertising

Analytics

Other