כיצד תהפוך את אאוטלוק לכלי לניהול משימות

התקנת תוסף של Team.do לאאוטלוק תאפשר לך לנהל משימות ישירות מתוך הדפדפן. לאחר התקנת התוסף יתווספו לדפדפן שני כפתורים: Team.do ו-save. בעזרת שימוש בשני הלחצנים הללו, תוכל להפוך כל מייל למשימה חדשה, להקצות אחראי למשימה, לקבוע תאריכי יעד ועוד. העבודה בעזרת התוסף של Team.do מאפשרת ליצור משימות ופרויקטים ולנהלם בקלות וביעילות, ולמעשה הופכת את הדפדפן לכלי לניהול הפרויקטים שלך. להלן הסבר קצר כיצד להתחיל לעבוד עם התוסף.התקנת תוסף של Team.do לאאוטלוק תאפשר לך לנהל משימות ישירות מתוך הדפדפן. לאחר התקנת התוסף יתווספו לדפדפן שני כפתורים: Team.do ו-save. בעזרת שימוש בשני הלחצנים הללו, תוכל להפוך כל מייל למשימה חדשה, להקצות אחראי למשימה, לקבוע תאריכי יעד ועוד. העבודה בעזרת התוסף של Team.do מאפשרת ליצור משימות ופרויקטים ולנהלם בקלות וביעילות, ולמעשה הופכת את הדפדפן לכלי לניהול הפרויקטים שלך. להלן הסבר קצר כיצד להתחיל לעבוד עם התוסף.

התקנה

התקן את התוסף דרך הקישור הבא. אם אתה משתמש באאוטלוק 2010, יהיה עליך לבצע התקנה מקדימה בטרם תתקין את התוסף של Team.do.

לחצנים חדשים

כאמור, לאחר ההתקנה, יתווספו בפינה הימנית העליונה של אאוטלוק במסך מחשבך שני לחצנים חדשים:• Team.do – לחיצה עליו תפתח את חלון מערכת ניהול המשימות.• Save – לחיצה עליו תשמור את הפרויקט שיצרתם.

יצירת פרויקט

1. לחץ על כפתור Team.do והיכנס למערכת בעזרת כתובת המייל שלך וסיסמא.

2. בחר דואר שתרצה להפוך למשימה או לפרויקט.

3. לחץ על הלחצן הירוק – “Create New Task From Email”, ליצירת משימה חדשה.

4. בחלון שייפתח, מלא את כל הפרטים הנחוצים: אחראי המשימה, מועד הביצוע, כתובת הדואר של מנהל המשימה והערות.

5. לחץ על לחצן save לשמירת המשימה. כעת המשימה תישמר עם כל הדואר, הקבצים והפרטים הקשורים אליה.
בנוסף לכך, ניתן לשמור כל מייל כמשימה כפי שהוא, ללא שינויים ותוספות, ישירות לאחר פתיחת המערכת, בעזרת בחירת המייל הרצוי ולחיצה על לחצן save.

משימה חדשה נוצרה

בעזרת התוסף של Team.do תוכל לייצר מספר משימות, ובכל פעם שתפתח את הדפדפן תוכל לבחור על איזו משימה לעבוד. כל משימה תישמר עם כל הפרטים והקבצים הנחוצים, ותוכל לשלוח אותה לקולגות, לעמיתים ולחברי הצוות כיחידה אחת. העבודה עם התוסף של Team.do מאפשרת לנהל פרויקטים ומשימות בקלות מכל מחשב, לעבוד בשיתוף פעולה מכל מקום לכל מקום ולקיים תקשורת אפקטיבית שתקדם את הפרויקטים שלך. כך תהפוך את האאוטלוק שלך לכלי יעיל ואפקטיבי לניהול משימות ופרויקטים.

Privacy Preference Center

Necessary

This site uses cookies. By continuing to browse the site you agree to our use of cookies and Privacy Policy

Advertising

Analytics

Other