5 טיפים לניהול זמן אפקטיבי למנהלי פרויקטים

כמנהל פרויקטים מצליח עלייך לדעת לנהל את הזמן שלך, לוודא שכל דקה מנוצלת בצורה אפקטיבית ולהמנע מבזבזני זמן
במאמר זה אציג מספר טיפים שיוכלו לעזור לך לנהל את הזמן שלך בצורה אפקטיבית.
1. צור תכנית עבודה – כשכל אחד יודע מה הוא צריך לעשות ומה המשימות שעליו להתמקד, יש פחות שאלות, תקלות והבהרות. עבורך כמנהל פרויקט זה חוסך את זמן ההתעסקות עם הבהרות ותיקונים.

2. 20 \80 – בכל פרוייקט יש 20% חשובים שמייצרים 80% מהתוצאות. כמנהל פרויקט יעיל עלייך לזהות ולהתמקד ב 20% החשובים לפרויקט.

3. בפרוייקטים של פיתוח תוכנה זה לא חיוני שמנהל הפרויקטים יהיה מעורב ברמת הקוד, את המשימות הללו השאר למפתחים. תן להם לעשות את מה שהם מתמחים בו. עלייך כמנהל פרויקט להתרכז בהובלת הפרויקט לתוצאות הרצויות ולהצלחת הפרויקט.

4. ניהול פרויקטים הוא משרה מלאה לכשעצמה, מלאה במשימות ובאחריות, לכן אפילו אם תוריד את הרגל מהדוושה לזמן קצר, עשויות להופיע בעיות. ברגעי לחץ זה עשוי להיות מפתה לקחת על עצמך חלק מהמשימות על מנת לעמוד בדד ליין, אך עלייך לעמוד בפיתוי ולהשאיר לכל אחד את משימותיו. בזמנים כאלו עלייך לנהל את המשימות ואת הפרויקט כולו.

5. צור רשימת משימות יומיות – בעידן שלנו אימייל הוא אחד ממסיחי הדעת המרכזיים. האימייל מסיח אותנו פעמים רבות מהמשימות שאנחנו צריכים לעשות. יצירת רשימת משימות יומית משאירה אותנו מרוכזים בהשגת המטרות. רפרוף בסוף היום על הרשימה מאפשרת לך לראות אם עמדת במילוי המשימות ויוצרת תחושת הישג ומניעה אותנו קדימה.

לסיכום ניהול זמן היא מיומנות חיונית בניהול פרויקטים, תשאל את עצמך בכל יום מה עשית על מנת לקדם את הפרויקט שלך?
תכנן את היום הבא שלך וכיצד תוודא שהפרויקט ממשיך במסלול הנכון. תכנן את הזמן שלך ונהל את המשאבים שלך בצורה חכמה ואפקטיבית
עם ניהול זמן נכון הצלחת הפרויקט תהיה פשוטה יותר.

Privacy Preference Center

Necessary

This site uses cookies. By continuing to browse the site you agree to our use of cookies and Privacy Policy

Advertising

Analytics

Other