טיפים שיניעו את הפרויקט שלך קדימה

כל ניהול פרויקט הוא תהליך מורכב שבו צריך לקחת בחשבון, גורמים פנימיים וחיצוניים שעלולים לגרום לפרויקט לסטות. במאמר זה אציג 6 טיפים לניהול פרויקטים וטיפים שיבטיחו שהפרויקט שלך ינוע קדימה בצורה חלקה:

עצה 1: תכנון תכנית הפרויקט
לפני שתתחיל את הפרויקט, חשוב להבין את האינטרסים ואת הציפיות של כל בעלי העניין. עליך לוודא כי היקף הפרויקט מזוהה באופן ברור, כולל תפקידים ואחריות של חברי צוות הפרויקט השונים. ולוודא כי המטרות מוגדרות בבירור. כמו כן, עליך לקבוע קריטריונים להצלחה הניתנים למדידה ולמעקב, כולל ביצוע משימות, עמידה בלוח הזמנים, השגת יעדי תקציב, אישור פונקציונליות המוצר משביע רצון ללקוח, והבטחת עמידה בתקנות הממשלה ו / או התעשייה.

טיפ 2: זיהוי דרישות הפרויקט והצוות
ברגע שיש את תכנית הפרויקט, אתה יכול להתחיל ליישם אותו על ידי הרכבת צוות הפרויקט. כמנהל פרויקטים, יהיה עליך להתאים את המיומנויות, הכישורים האישיים עם צרכי הפרויקט. הגדרות תפקיד ברורות והגדרת משימות אישיות חשובות מאד לתהליך.

עצה 3: היה קפטן
תפקיד מפתח בניהול פרויקטים הוא מנהל הפרויקט, שמשמש גם כמאמן ומורה לכל חברי הצוות. כמנהיג הפרויקט, אתה למעשה הקפטן של הספינה וככזה אתה צריך לבדוק את מצב המים, להיות ערני לשינויים ולסערות. קח את הגה הספינה בידיך והובל את הצוות שלך להצלחה.

עצה 4: הגדרת זמני בקרה והערכה
לכל פרויקט יש מחזור חיים של ארבעה שלבים עיקריים: ייזום, תכנון, ביצוע וסגירה. בסוף כל שלב חשוב לבצע הערכה על מנת לבדוק כל תוצר ואיכותו. תהליך הרכה ובקרה יוכל לאותת לך בשלב מוקדם על בעיה.

עצה 5: תקשורת פתוחה
כמנהל הפרויקט עליך ליצור התקשורת פתוחה, עקבית, כנה וברורה בצוות. הקפד לשמור על קשר עם כל בעלי העניין המרכזיים וחברי הצוות במהלך תהליך הפרויקט. ודא כי לכל אחד יש את המידע הדרוש כדי לקבל החלטות ולהמשיך עם הפרויקט.

עצה 6: תיעוד
חשוב להפקיד על תיעוד ורישום לאורך כל התהליך. תהיה מוכן עם התיעוד המתאים לבעלי העניין ולכל בלת”ם שיופיע.

Privacy Preference Center

Necessary

This site uses cookies. By continuing to browse the site you agree to our use of cookies and Privacy Policy

Advertising

Analytics

Other