כיצד להשתמש בתרשים גאנט על מנת לשתף פעולה עם הצוות שלך

ניהול פרויקטים על ידי כלים מקווננים יכול לשפר את היעילות ואת שיתוף הפעולה בצוות. לאחר שהזמנת את הצוות שלך להצטרף לכלי מקוונן לניהול פרויקטים, ניתן לשפר משימות על ידי תאום שיחת צוות ובניית  הפרויקט באופן ישיר על הגאנט או על ידי שיבוץ מראש של המשימות בגאנט, כך שיוכל לשמש את הצוות במהלך השיחה. ניתן בכל רגע נתון לערוך, לשנות ולהגדיר מחדש את המשימות על הגאנט.

ישנם 5 פעולות שניתן לעשות בעזרת הגאנט,  שיוכלו לסייע לשתף פעולה בצורה פשוטה ויעילה עם הצוות :

1 . הקצאת חברי צוות לכל משימה –ניתן לשבץ בצורה יעילה חברי צוות למשימות  על פי זמינותם. כשאדם משובץ למשימה שמו מופיע מעל המשימה בגאנט וכך ניתן בכל רגע נתון לראות מי זמין למשימה חדשה ובהתאם לזה לשבץ.

  1. התאמה אישית של הגאנט לצרכי הפרויקט והצוות – על ידי סימון והדגשה בצבעים שונים על הגאנט, ניתן לראות בצורה ויזואלית, נגישה ופשוטה מי אחראי לכל משימה או איזה צוותים אחראים על קבוצת משימות. כך ניתן גם לעקוב אחרי קצב ההתקדמות של הפרוייקט.
  2. הוספת קבצים ,קישורים והערות – ניתן לצרף לגאנט תמונות, קטעי וידאו, קישורים והערות ,כך שכל המידע הרלוונטי לפרויקט מרוכז בצורה נוחה ונגישה במקום אחד.
  3. קבלת התראות במייל – לאחר כל עדכון משימה בגאנט או במערכת , תשלח התראת עדכון מיד לכל אחד מחברי הצוות.
  4. עדכון שוטף על הפרוייקט – ניתן להתעדכן בכל רגע נתון, במה שהתחדש בגאנט. המידע זמין ונגיש בדף הפעילות של כל אחד מחברי הצוות . בצורה זו ניתן לראות על אלו משימות הצוות עובד, איזה משימות בוצעו ואלו עדיין לא טופלו ומתי עודכנה כל משימה. כמו כן ניתן בצורה קלה ופשוטה להתחבר לגרפים מקווננים בגאנט.

שימוש נכון בגאנט יכול לאפשר ניהול יעיל, עמידה בלו”ז, תאום ושיתוף פעולה בצוות. בצורה זמינה, נוחה וקלה ניתן לנהל פרוייקטים ולנהל צוותי עובדים בכל זמן מכל מקום.

רוצה לדעת איך אנחנו ב team.do נעזרים בתכנון הפרויקט באמצעות הגאנט .

Privacy Preference Center

Necessary

This site uses cookies. By continuing to browse the site you agree to our use of cookies and Privacy Policy

Advertising

Analytics

Other