איך לנהל צוות מרחוק בימי הקורונה

משבר הקורונה מציב אתגרים חדשים לכל עסק.

צוותים שהיו רגילים לעבוד באותו מרחב עבודה מגלים שהם צריכים לנהל את אותה עבודה מרחוק בצורה מבוזרת כאשר כל עובד נמצא במיקום אחר.

עבודה מהבית מזמנת אתגרים חדשים, כיצד נוכל לשמור על הצוות מסונכרן ומפוקס על אותה מטרה ?

כיצד נוכל לשמור על תקשורת טובה בצוות ?

להלן מספר נקודות שיעזרו לנו לנהל את הפרויקטים והצוות מרחוק:

  1. הגדרת מטרות ויעדים ברורים ברמת הצוות וברמת כל עובד.
  2. מעקב אחר ביצוע הפעולות שהעובדים מבצעים בשוטף.
  3. קבלת תמונה כללית, המציגה את המצב הנוכחי של הצוות באופן ברור .
  4. בחירת הכלים הנכונים לניהול הצוות ושיפור התקשורת.
  5. מחוייבות – יצירת מחוייבות בתוך הצוות להשגת מטרות משותפות.
  6. רגישות לאנשים, כל אדם נמצא במצב נפשי שונה בזמן משבר לכן יש לשמור על רגישות וסבלנות בין אנשי הצוות.
  7. צור תהליכי העבודה האפקטיביים כך שהעבודה תזרום בין אנשי הצוות
  8. מתן הנחיות ברורות הימנעות מהצפה במידע, מה הדבר המרכזי להתמקד בו ? מה הציפיות בכל יום.
  9. תן אמון בצוות שלך, אנשים ישלימו את המשימות אם המטרה ברורה להם
  10. שמירה על תקשורת טובה ומשמעותית בין אנשי הצוות.
  11. חפש את הצווארי בקבוק וגלה איפה יש אי בהירות בנוגע למשימות.
  12. שיחות אחד על אחד:
    חשוב להקפיד על שיחות אחד על אחד עם כל אנשי הצוות כל שבוע או שבועיים כדי לזהות קשיים אישיים בהקדם.
  1. למד לנהל את ישיבות מרחוק
    הקפד על אג’נדה ברורה והצג אותה בתחילת הישיבה.
    שים לב שכל המשתתפים מקבלים הזדמנות לדבר.
    הקפד על שיחות וידיאו במידת האפשר.
    .
  2. כלים טכנולוגים, קיימים מספר כלים טכנולוגיים היאפשר לך לנהל את הצוות מרחוק בקלות:
  • זום – מאפשרת שיחות וידיאו בקלות עם מספר רב של משתתפים, טוב לשיחות בתוך הצוות ועם אנשים חיצוניים.
  • Microsoft Teams – מאפשר שיחות מאובטחות עם אני הצוות בקלות תוך שיתוף מסך וחיבור קל ל Outlook.
  • Team.Do – ניהול פרויקטים פשוט ויעיל עם משימות גאנט ואנשי קשר במקום אחד.

מקווים שמאמר עזר לכם.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר להשלמת התהליך עבור העסק שלך.

Privacy Preference Center

Necessary

This site uses cookies. By continuing to browse the site you agree to our use of cookies and Privacy Policy

Advertising

Analytics

Other