כיצד דור המילניום שינה את תחום ניהול הפרויקטים ?

דור המילניום פורס תשתית חדשה לדרך שבה עסקים יתנהלו בעתיד ותחום ניהול הפרויקטים אינו יוצא דופן ומושפע גם הוא.
אמנם תחום ניהול הפרויקטים אינו חדש, היבטים שונים נבחנו, נבדקו ואומתו, יחד עם זאת דור המילניום מביא איתו פרספקטיבות חדשות, התקדמות טכנולוגית ונותן מיקוד נוסף על משתנים חברתיים, אקולוגיים וכלכליים. לכן יידרשו שינויים בדרכי העבודה, הניהול והטכנולוגיה.
אלכס שוטמן, מנכ”ל Workfront , ספקית פתרונות ניהול פרויקטים ועבודה מבוססת ענן, טוען שהחברה מורכבת ממהגרים ומקומיים שקיימים ביניהם הבדלים רבים, שיבואו לידי ביטוי גם במקום העבודה.
ההסתכלות של המקומיים הדיגיטליים על סביבת העבודה, לפי שוטמן, היא כמקום שוויוני ולא היררכי, הם מעדיפים עבודה מהבית בשעות גמישות עם אפשרות לעבוד בסוף שבוע מבית קפה. הם מעדיפים ריבוי משימות, החלפת משימות ולמידה בזמן אמת ובמינימום הנדרש. מאפיין נוסף הוא תקשורת בוזמנית בערוצי מדיה שונים עם מאות אנשים.
לפי אריק ברגמן, סגן נשיא בחברת Changepoint עד שנת 2020 דור המילניום יהיה כ- 50% מכוח העבודה העולמי. עד שנת 2030 הם יהוו 75% מכוח העבודה. ארגונים יבינו שההישרדות שלהם תלויה באימוץ השינויים הדיגיטליים ובמקביל יתמקדו באופן נרחב יותר בעובדים שלהם ובצרכיהם על מנת להתמודד עם נטישה, ירידה בתפוקה, באיכות ובשירות.
מריאן קראן, מנהלת משאבי אנוש בחברת Changepoint טוענת שדור המילניום עובד אחרת וגם הציפיות שלו מהעבודה שונות ולכן חברות צריכות להיערך ולעדכן באופן שוטף תהליכים יומיומיים.
עובדי דור המילניום שומרים על איזון בין עבודה וחיים פרטיים, אך זה לא מונע מהם בשעות לחץ קריטיות לתת שעות נוספות ולענות למיילים מעבר לשעות העבודה.
מאפיין נוסף של עובדי דור המילניום הוא זריזות ויעילות צד יכולת הסתגלות והתאמה לשינויים.
מה יידרש מארגונים על מנת להתאים את עצמם לדור המילניום?
• ארגונים יידרשו לפתיחות ולרתימת העובדים מתוך ראיית הפוטנציאל והתרומה של כל עובד.
• מנהלי פרויקטים יידרשו לתמוך בתוכנות דיגיטליות מודרניות, לתת עדכונים בזמן אמת, לנהל סיעור מוחות משותף ולהשתמש בשילוב של קול, וידאו ומשתנים שונים.
• צוותי עבודה יידרשו לסיעור מוחות על מנת למנף את התובנות השונות כדי להביא לשיפור התוצאות באופן מתמיד.
• ארגונים שישכילו לשלב עובדים מדור המילניום עם עובדים מהדור הקודם יוכלו להרוויח משתי האיכויות השונות ולהביא פתרון בר קיימא ויציב שאינו מסתמך רק על סוג אחד של עובדים.

Privacy Preference Center

Necessary

This site uses cookies. By continuing to browse the site you agree to our use of cookies and Privacy Policy

Advertising

Analytics

Other