קורסים לניהול פרויקטים

מנהל פרויקטים הוא תפקיד שדורש ידע ומיומנויות רבות, כמו יצירתיות, קבלת החלטות, ניהול צוות, הקשבה והבנה של הלקוח, בקרה ושיפור מתמיד תוך כדי תנועה. ישנם כלים וידע רב הקשור בעולם ניהול הפרויקטים אותם ניתן ללמוד בקורסים שונים. קיים מגוון גדול של קורסים בתחום הזה בעקבות הצמיחה והביקוש למנהלי פרויקטים. אציג לפניכם מספר מקומות בהם ניתן ללמוד קורס ניהול פרויקטים :

1. מלם תים –קורס בהיקף של 40 שעות אקדמיות, שעוסק בהיבטים שונים של ניהול יעיל ונכון של פרויקטים, בשילוב עבודה עם מערכות מחשב תומכות. הקורס משלב מיומנויות תקשורת, ניהול זמן, ניהול משאבים וכלים תומכים נוספים לניהול פרויקטים.

2. תפנית (האוניברסיטה הפתוחה)– קורס בהיקף של 120 שעות אקדמיות, המקיף נושאים רבים בתחום ניהול פרויקטים הן נושאים תיאורטיים והן נושאים מעשיים ואסטרטגיים. הקורס מציע נקודת מבט מקיפה על תחום ניהול פרויקטים וכלים להתמודדות עם מצבים משתנים בשלבים השונים של מחזור חיי הפרויקט. במהלך הקורס מתקיימת עבודה מעשית בקבוצות, לשם יצירת “תיק פרויקט”. בכל מפגש מתַרגלים הסטודנטים בקורס את השימוש בכלים ובטכניקות שנלמדו במסגרת פרויקט מעשי, אשר נבחר על פי תחומי העיסוק והעניין של חברי הקבוצה.

3. int-college  ‬ – קורס בהיקף של 45 שעות אקדמיות, שמשמש מסלול הכנה להסמכת PMP, מטעם ארגון .PM הקורס בנוי מהרצאות פרונטאליות, סימולציות ותרגול. התכנית מתקיימת בפריסה ארצית ותואמת תקן האמריקני ללימודי ניהול פרויקטים – PMI.

4. המכללה העסקית של לשכת המסחר – קורס בהיקף 40 שעות אקדמיות, שמציג מודלים מתחום ניהול הפרויקטים, בדגש על למידה אינטראקטיבית ומעשית. הקורס מבוסס על תקני הPMI – Project management institute. הקורס בנוי מנושאים תאורטיים לצד הדרכה על תכנית MS-PROJECT , מה שמאפשר למידה עיונית לצד תרגול מעשי ופרקטי של החומרים הנלמדים בקורס. כמו כן הקורס כולל סיורים לימודיים לבחינת יוזמות ופרויקטים בתחומים שונים.

ניתן לראות שיש מגוון של קורסים בתחום, כאן נסקרו רק חלק מהן, אך אין ספק שניהול פרויקטים הינו תחום שדורש ידע רב וכלים אפקטיביים פרקטיים וטכנולוגיים, שניתן לקבל בקורסים מהסוג שהוצג כאן.

Privacy Preference Center

Necessary

This site uses cookies. By continuing to browse the site you agree to our use of cookies and Privacy Policy

Advertising

Analytics

Other