5 סיבות להשתמש בתוכנה לניהול גאנט

רוצים לנהל את הפרויקט הנוכחי במבט על? אתם חייבים לנסות את תרשימי הגאנט. תוכנות ייעודיות הבונות תרשים זה מסייעות לניהול פרויקטים יותר ממאה שנים. אז מה היתרונות של תוכנה לניהול גאנט?

1. כל שלבי הפרויקט פרושים לפנינו בצורה גרפית

דמיינו שבמקום באמצעות רצף מספרים משמימים באקסל הייתם יכולים לנהל את הפרויקט בצורה גרפית. על ידי שימוש בתרשימים המציינים את אורכו של כל שלב בפרויקט, ועם לוח הזמנים הממחיש בצורה ויזואלית אלו פרויקטים יבוצעו במקביל ומה הקשר בין שלבי הפרויקט. תרשימי גאנט סייעו לניהול פרויקטים עוד הרבה לפני שהתחלנו להשתמש במחשב בצורה שוטפת וכעת באמצעות תוכנה ייעודית, קל יותר ליצור תרשימים אלה.

2. ניהול סטטוס השלבים פרויקט באמצעות צבעים

כאשר מתכננים את הפרויקט מראש, קל לבנות מספר גדול של תרשימים ולשחק עם אפשרויות האפיון. אך מה קורה כאשר הפרויקט נמצא בשלב העבודה. כיצד תדעו אילו חלקים הסתיימו ומה עוד נשאר לעשות? תרשים גאנט של פרויקט בפעולה מדגיש אילו שלבים הסתיימו בפרויקט, אלו עדיין לא נבנו כמו שצריך, ואפילו אלו שלבים לא הושלמו בדד ליין הקיים ודורשים עבודה נוספת. מעולם לא היה קל יותר להסביר לבוס ולצוות מה עוד נשאר לעשות.

3. שיטה אחת שמתאימה לכל תעשיה

פרויקט בנייה או תוכנה? אין זה משנה באיזו תעשייה אתם פועלים, שיטת תרשימי הגאנט יעילה בכולם. כאשר משתמשים בתוכנה ייעודית ובונים את שלבי הפרויקט מראש, קל לנהל את הפרויקט עד סיומו בהצלחה. לא בכדי 45% מהחברות המשתמשות בתוכנות ניהול בארה”ב הכוללות תרשימי גאנט משתמשות בהן בשלב כלשהו לפחות בפרויקט.

4. החדרת מוטיבציה לצוותים לעמוד ביעדים

לתרשימי הגאנט תפקיד נוסף. כאשר הם משותפים עם כלל החברה, כל צוות יכול לראות בבירור כיצד הוא משתלב בפרויקט ועד כמה הוא קרוב לסיומו. התחרותיות הופכת את העמידה בדד ליין לעבודת צוות, על מנת להוסיף עוד צבע לטבלה (בהחלט ממריץ יותר מתאריך יעד לקוני).

5. מה המשימה הבאה?

תרשים גאנט מאפשר לכל חבר בצוות לדעת מה המשימות הבאות בפרויקט. כך, שאם אחד מחברי הצוות סיים משימה מסוימת הוא אינו צריך לפנות למנהל הפרויקט על מנת להמשיך הלאה, אלא יכול להמשיך למשימה הבאה שיועדה עבורו.

לסיכום, תוכנה המסייעת לבנות תרשימי גאנט מייעלת תהליכים בניהול פרויקט, ומומלצת בחום למנהלי פרויקטים וצוותים העובדים במשותף על פרויקט מורכב.

 

Privacy Preference Center

Necessary

This site uses cookies. By continuing to browse the site you agree to our use of cookies and Privacy Policy

Advertising

Analytics

Other