למי כדאי להירשם לקורס ניהול פרויקטים?

 כיום בארגונים רבים הפעילות השוטפת מתקיימת על סמך פרויקטים קצרי או ארוכי טווח כדי להשיג יעדים ומטרות ברורות. לכן מנהלים רבים זקוקים לידע, מיומנויות וכלים בניהול משימות, זמן, תקציב, צוות.

בשוק התעסוקה כיום, מיומנויות בניהול הפרויקטים נדרשות בתחומים שונים ובתפקידים שונים. במאמר זה אציג את קהלי היעד לקורסים ובפרספקטיבה ארגונית – מי העובדים שצריכים את ההכשרה ולארגון כדאי להשקיע בהם.

קודם כל ברור שאנשים שמעוניינים להיכנס לתחום ולעשות בו קריירה ואין להם ידע מוקדם, יהיו חייבים הכשרה מקיפה וכלים פרקטיים להשתלבות בתחום. אנשים אלו יבחרו בד”כ קורס הכשרה מעמיק שייתן להם בסופו תעודה או הסמכה מוכרת. אבל גם עבור אנשים שעוסקים בתחום, זה הכרחי אחת לתקופה לקבל כלים ולהתעדכן בהתקדמות ובחידושים בתחום.

למעשה כל אחד שבמסגרת התפקיד שלו עוסק בתכנון וניהול משימות, בעבודת הצוות ובעמידה ביעדים, יוכל להיתרם רבות מהקורס. על מנת לאתר מי מתאים לאימון והכשרה, צריך לאתר את המועמדים הרלוונטיים ביותר בארגון, על מנת שתהיה תמורה מקסימלית להשקעה.

אז איך הארגון מאתר את האנשים הרלוונטיים להכשרה בניהול פרויקטים?

מומלץ להתחיל מרשימה של מי שאחראי על פרויקט, מנהלי פרויקטים וצוות הפרויקט- אלו הם המועמדים הבולטים להכשרה כזו. גם העתודה הניהולית, אנשים שעתידים בקרוב להיות מנהלי פרויקטים, הם עובדים שהארגון צריך לתת לו הכשרה ואימון לפני הכניסה שלהם לתפקיד. הגדרת הקורס כמרכיב חובה מצד הארגון, יוצרת מחויבות ורצינות גדולה יותר, ולכן יש לה חשיבות גדולה.

בעזרת ניתוחים כמו גאפ (Gap Analysis), ניתן להבין ולתעדף את הצרכים העסקיים שלך. דבר נוסף שחשוב הוא זיהוי כל הליקויים או חסרונות שיש להתגבר עליהם. מיפוי פערי הידע והמיומנויות מאפשר לזהות בקלות מה צריך לשפר ולדייק את ההכשרה, הכלים והתרגול בהתאם לצרכי הארגון.

לסיכום קורס ניהול פרויקטים מתאים לבעלי תפקידים ניהוליים שונים במגוון רחב של תחומים, למנהלי פרויקטים בפועל, למעוניינים להיכנס לתחום, לבעלי עסקים ולכל מי לרכוש הבנה מעמיקה וכלים פרקטיים להובלה פרודוקטיבית ויעילה של תהליכי עבודה, פיתוח וייצור תוך עמידה בזמנים, בתקציב ובכל הפרמטרים שהוגדרו לפרויקט.

Privacy Preference Center

Necessary

This site uses cookies. By continuing to browse the site you agree to our use of cookies and Privacy Policy

Advertising

Analytics

Other